Internet-palveluun liittyvät asiat:
Mahdollisen vian ilmetessä ota aina ensin yhteyttä Lounean puhelintukeen tai lähetä sähköpostia.
kuituverkot@lounea.fi
p. 09 6829 6010 (arkisin klo 9-18, lauantaisin klo 12-16)
https://lounea.fi/valokuitu/kumppaniverkot/verkkoyhtiot
Laskutukseen liittyvät asiat:
kuituverkkolaskutus@lounea.fi
kuituverkkoperinta@lounea.fi
p. 09 6829 6015 (arkisin klo 9-16)
TV-palvelut
Ota yhteyttä Maxivisionin asiakaspalveluun
MA - PE 9 - 16 (09) 3508 2670, tuki@maxivision.fi
TV-palveluiden käyttämistä tarvitset Maxivision TV-boksin: https://maxivision.fi/kuituverkot/cinia/maxivision.fi/kuituverkot/cinia/
Ajankohtaiset tiedotteet isommista häiriöistä Internet- tai TV-palveluista:
https://lounea.fi/tuki-ja-ohjeet/hairiot-ja-huoltokatkot
Kaapelinäytöt
Tiedostot:
|
Valokuituliittymän internet-palvelun katkaisu
Voit katkaista liittymän ja laskutuksen sen laskutuskauden loppuun jolloin olet ilmoituksen tehnyt. Ilmoitus pitää tehdä Cinian asiakaspalveluun. Liittymän seuraava käyttäjä saa liittymän aktivoitua ilman katkoksia käyttöönsä täyttämällä tietonsa lomakkeeseen, joka tulee näkyviin mille tahansa internet-sivuille yrittäessä kun liittymä on katkaistussa tilassa. Jos kiinteistö vaihtaa omistajaa tee myös liittymän siirto. Valokuituliittymän siirto Muista täyttää vierestä löytyvä valokuituliittymän luovutussopimus-lomake, kun kiinteistö vaihtaa omistajaa. Huomioithan, että liittymän luovuttaminen ei katkaise internet-palvelua, eikä siten kuukausilaskutustakaan. |
|
Rekisteriseloste |
|
Liittymäsopimusehdot
|